That's why this love won't happen, It's a bad time for a good time

Idag är jag helt död, en död dag, och vädret kan dra.. fyfan. Är less nu!
Ska endå bege mig utåt och springa ikväll, eller kanske gå vilse i skogen, har inte bestämt mig än!
Får se vars vindarna blåser,

Nu ska jag lägga mig i soffan och kolla om det finns någon sevärt på televisionsapparaten, tvivlar dock..
Sista dagen var det ju idag på praktiken, imorgon är det någon friluftsdag på skolan och det innebär brännboll och efter det far vi till min lärare för att äta lunch, torsdag, fredag och måndag är vi lediga! Tisdag ska vi städa skåpen och lämna igen böcker, och onsdag nalkas skolavslutning! UNDERBART!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback