jag lever

Jag sitter här och bloggar för fulla muggar och jag lever, tack gode gud för det!
KVällen har varit grymt rolig.. Vi grillade i kurjan och blev tillsagda av ''nattvakterna'' minst tre gånger.. felååååt
Nämen vi grillade, pratade, rökte vattenpipa, Kletade kechuuuup, Dunkade das musica, Lekte pyroman och hade oss! (Förstår dock nattvakterna som tjatade på oss)! På plats var det JEnny, Mathilda, Marcus, Jone, Linkan, Ponne, Simon, Coppar, Samme, Palm, Jakke, Tobbe. Tror jag fick med alla. I varje fall så var det grymt trevligt, nu ska jag lägga mig i min renbäddade säng, nyrakta ben och leva livet, lagomt dirty va! mehehehe
Näe, skämt och sido.
Ska lägga mig och se film, Starstruck som Ronja tvingat mig att se..


Min kamera dog, så mer bilder än så vate inte idag, men spill inga tårar för det inte! Och JA, jag gillar att pussaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas. hejdå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback