I’m not afraid to cry every once in a while

Sitter och inväntar att lilla mathilda ska komma, får se vars vindarna blåser vad vi nu hittar på! Hur som haver så kommer det nog bli trevligt det! MIN FÖRBANNADE DATOR ÄR FORTFARANDE SPÄRRAD!

Jag: GÖRAN, vad fan har du gjort men min jävla dator????
Göran: Har du lärt dig en läxa nu att inte göra annat på lektionstid?
Jag: -kollar på han!-
Göran: Va? har du det?
Jag: nej.......
Göran: Då får den vara låst tills du säger att du har lärt dig någonting!
Jag: jag har lärt mig någonting! jag ska ALDRIG,ALDRIG,ALDRIG mer sitta och göra annat på lektionstid!
Göran: du ska mena det också....

Jävla fan, han får inte göra så här mot mig, min dator är mitt liv!

Nu kommer Mathilda, och jag peppar fredagen som tusan! Hooj 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback