I wonder if anyone thinks about me before they go to sleep

Sitter och önskar att klockan kunde bli nio så jag kunde se greys anatomi och sedan sova, mitt huvud känns tungt kroppen helt mör. Dessutom så har jag träningsverk i magen och benen, får man träningsvärk i magen och benen av att sitta och röka så blir jag förvånad, för det är i princip det jag har gjort dom senaste dagarna!

Ska kolla om dh går att se på internett eftersom att jag va med pinglorna igår så jag missade det, nu ber jag till gudarna att han ska rädda min kommande timme med dh och inte facebook..



» Jenny

vad du ser ledsen ut gumman! :( <3

2011-05-11 // 22:26:12

shit så fin du är=)

2011-05-13 // 21:22:49

herregud så jävla fin du är Elin..............

2011-05-13 // 21:51:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback