I never gave you a reason to hate me. You're just creating your own little drama of pure insecurity

Jag undrar hur många tårar jag har fällt idag, har sett the bucket list och my sisters keeper!
 Båda dom filmerna grät jag till! Men säg en film jag inte gråter till..ungefär!
Är på sådär känslomässigt humör, jag gråter för att jag är röksugen, jag gråter för att det är kallt,
jag gråter för att det är varmt, haha det har min dag bestått av.. tårar!
Är sugen på att ligga och se en bra film, men jag har redan sett alla braiga filmer som går att se,
 tror jag!  Har laddat ner en drös med skräckfilmer eller iallafall ''göm sig bakom kudden filmer''
till imorgonkväll, hihih! Kommer bli awesome tror jag!



hehe

2011-05-13 // 21:47:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback