I make it look easy, but in reality im harder to get then gold

Vill du ha mig får du jobba lite!

Ikväll har jag varit med Marcus, Mathilda och Jenny. Vi satt ute och pratade ett tag sen gick vi hem till moi och typ pratade lite, hoppade småbarnen från studsmattan, jag äger på att hoppa studsmatta, speciellt med min rökkondis... elle???
Nu ska jag lägga mig och se film och hoppas att min lilla magvärk går över... har en aning ont. Bryt ihop och gå vidare!
Fyller år om åtta dagar btw, hehe peppar som sataaaan!


Hon såg mig naken, och blev chockad!

Krya bilder på hjärtat mitt!



» Jenny

jag får liksom ett leende på läpparna när jag ser dessa bilder.

VI ÄR SJUKA ELIN, SJUKAA. HÖR DU DE!! <3 <3

Puss

2011-05-15 // 22:32:27

Du är det finaste mina ögon har skådat :)

2011-05-16 // 21:17:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback