Every once in a while I see you look at me like you used to

Har varit parkerad i sängen hela dagen och kommer troligtvis inte förflytta mig en meter.
Gårdagen var mycket trevlig, först blev det prat och mys med en massa thorénare utanför hos Emil, sen bar det av till eddahallen någonstans där, sen atorp, sen hem! Tack alla som gjorde min kväll! Har fortfarande en massa frågor omkring kvällen som jag vill ha svar på dock!

Har legat och sett en film och halvsovit, men just innan jag skulle somna så var jag tvungen att pausa filmen för den var underbart bra! ''Life as we know it'' heter den, verkligen underbar! En av de bästa filmerna jag sett på länge. Och nu luktar det skolarbeten. Måste skriva en uppsats på 12sidor om droger till imorgon annars får jag IG i datakunskap och det momentet i svenskan. Jag känner pressen, nu ska jag gå ut och röka om drömma mig bort i tre sekunder!

Vem hade tackat nej till denna pudding en natt? Inte då jag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback