You don't know how you met me. You don't know why, you cant turn around and say good-bye

Sitter på skolan denna vackra dag som består av skinande sol. Ett litet problem dock, det blåser som en jude här. Usch. Håret står åt alla jävla olika håll.
Våren is here gott folk.
Sitter och jobbar med Marcus han läser Matte aka Historia. haha och jag jobbar på en uppsats om droger.
Ska vara här tills klockan tre tror jag. Eller där någonstans iallafall. Då tar jag och Jenny samma buss hem och hon följer mig hem som sagt. Sen blire myyys hela dagen. Jag är grymt sugen på att äta på subban. Vad ska jag göra åt det. INGENTING. mehehe. Ikväll är det desperata hemmafruar och cougartown osså. Denna dag är en bra dag. Kyss och kram och klapp i stjärten.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback