wow, kungligt

Sitter och ser på tv, eller tekninskt så ligger jag och ser på tv. Har nyss vaknat upp från min underbart sköna powernap!
 Det var tungt jobb idag på avdelningen. Så känner mig helt slut.
 Både gott som ont har hänt idag.
Jag satt och såg tv med en supergullig tant förresten, och där vid ett så är det ju gamla repriser från project runway så vi satt och såg det där och tanten kunde inte sluta skratta.
Hon skrattade och gav kommentarer gång på gång. 
-Men, hihi får hon inte på sig klänningen? Är hon för tjock?hihi 
-Oj jag tror den där pajken gillar pojkar. hihihi 
-Oj men gud endå hur hon ser ut egentligen, hihi kolla vilket stort hår hihi. 
Och dylikt. Det är underbart roligt när det finns sånna människor. 
Och så finns det en liten, liten tant som sitter och joddlar heeeeeeeela dagen. Och jag överdriver inte. Nästan mellan varje tugga så sitter hon och gör något ljud som liknar joddel blandat med lucialåten. haha hur gullig som helst. Från början var det kul. Men att höra det där heeela dagarna, det blir lite jobbigt i längden.  
Men nu ska jag iallafall göra mig klar och sen äta middag sen ska jag vara med Rebecka och Mathilda. Får se vad vi hittar på för någe.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback