We say goodbye, but never let go.

Ligger här och käkar snus som ungefär hela dagen har bestått av, what to do, what to do. Känner att jag har pirr i benen, vill ut och slå klackarna i taket. Men känner mig inte hundra, så det får vänta.
Kollar också in i min garderob och ser en massa kläder som jag bara längtar till att få ta på mig mer mot våren/sommaren. Och mina hundra par skor bara ligger och samlar damm. Åh.. vill ha sommar!
Ser också att mina ögonbryn ser ut som satan själv, jag är för torr i ansiktet som helst, Måste beställas hem mer linser innan nästa månad, annars får jag gå med glasögon och det vill jag inte utsätta er alla beautiful faces för. Kan bli skandal! Måste göra något åt mitt hår, (förutom att duscha tänkte jag då), kanske gör något galet som att färga utväxten. Måste börja träna igen. Var ju duktig där ett tag(det höll typ en vecka) mehe. Ja ni, det är inte lätt när det är svårt alltså.

Gårdagen spenderades i stan, först satt vi på olles, medans Killarna beställde en kanna öl, och vi fick titta på. Underbart kul! Sedan gick vi vidare till atorp till något jag tror skulle vara en fest. Men jag kan nog inte kalla det de. Spykalas och slagsmål. Så vi drog oss vidare till max där vi hängde från typ halv tolv till tjugo över ett då bussen gick hemmåt. Träffade en drös med trevliga människor, nyktra som onyktra.

Och nu ligger jag här idag och har nyss gråtit färdigt till filmen the guardian med Ashton Kutcher!! Underbar film!

Så meningslöst vackra bilder asso..........................................................




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback