Tiden går och vi får följa med

Går tydligen inte bra för skellefteå aik idag, what to say! Inget hockeyfan alls, men det ryktas gå bajs. Får väl se vad det blir.. Heja.. eh.. aik?

Har just kommit in från en liten pratstund med Mathilda, Jessica, Jone och Majken. Vi skulle bowla egentligen, men tydligen så skulle man ringa och boka... *suck* så där satt vi i örjanshallen som fem fån. Så vi gick till ica köpte lite godis och sedan satt vi oss och pratade, kollade på norrskenet och tog kort (kände dock att jag inte skulle fastna på bild idag så jag undvek kameran). Mycket trevligt må jag säga! tack♥
Vill ha helg snarast. Då blir det mys för hela slanten. SCORE!

Angående rubriken så var det en söt liten tant på Masten som sa: 
-Tiden går och vi får följa med, vare sig vi vill eller ej. 
Klok dam det där!  

Nu skriker sängen efter mig, så nu ska jag dejta kudden♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback