Man skadar inte dom man älskar, vilket du faktist säger att du gör!

Sitter på skolan och ser allmänt utvecklingstörd ut. Trött som få, frusen, törstig och röksugen. Natten bestod av kramper i magen och krig om täcket och en ove som har damp. haha. Väntar även på Ronja som ligger hemma och sover medans jag sitter och hänger läpp här. Vet inte vad jag ska ta mig till nu, om jag ska försöka jobba med något överblivet arbete som jag har fryst ut från mitt goda hjärta. Vilket blir många arbeten. Måste först komma igång för då går det nog undan ska ni se.
Så håll i hatten folk!
Ska ringa jenny senare, hon har troligtvis lektion nu, så jag ringer henne på lunchen, ska se när hon slutar.
Näe, jobb var det ja!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback