kuk

Åh.. jag blir så förbannat fruktansvärt jävla ARG! På min helvetes nolifer till lärare som måste vara och förstöra andras liv! Vill bara skrika henne rakt upp i ansiktet och bryta av hennes förbannade jävla cigaretter...
Har ungefär ett par tusen skolarbeten att göra, men bara för att hon är så sär i huvudet så gör jag dom inte. Jag kan bara inte. Har ett möte på skolan på torsdag låååångt över skoltid med rektor och syon. Tack! Tack för att jag är sämst i skolan och får det bekräftat gång på gång på gång på gång.
Allt har gått åt helvette idag, har inte rökt en enda cigarett men bara för det så är det alltid någon jävel som går förbi mig som röker. Jag har vara klumpig som bara den idag. Ramlat i trappan, tappar ner en massa grejer, allt möjligt. Ingenting i hela världen skulle sitta bättre en en cigarett nu. Men jag ska inte röka! Bara för att jag är tjurig nu på min jävla lärare. tack förresten för att du gör mina föräldrar besvikna genom att berätta att jag suger i skolan! TACK!
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback