Kramp

Varför har jag kramp i magen??? Inte okej!
Sitter på skolan och drygar, måste egentligen börja göra en massa skolarbeten, de flesta som skulle in före jul.. haha dvs många just nu röda uppgifter. Sitter också och oroa mig inför klockan tre då jag har möte med rektorn, syon och min mentor.... jag känner att denna dag är en dålig dag just nu.
Och imorgon har jag som grädde på moset tre underbara omprov i LSS, SoL, Rehab, Nervsystemet en underbar redovisning om en författare + bok. Dessutom som salt i såren har en en fördjupningsuppgift i svenska och datakunskap Och två matriser att fylla i. Och som pricken över i:et på det så har jag ett projektarbete att göra, en sammanfattning av mat och dryck och en rapport. Tror jag har fyllt i alla mina sena uppgifter nu. Kan det bli mer underbart. Jag kan fan inte sova om nätterna pågrund av det. Är det inte underbart underbart??




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback