Jag vill ha dig nu som jag hade dig förut

Sprang i 30 minuter, mina ben orkar inte mer alltså.. elin=ovältränad. hejhopp!
Känner mig helt mör, så nu ska jag ta mig en lång varm dusch, sedan lägga mig och sova.
Imorgon börjar mitt nya liv. Okej, det innebär att jag ska sluta röka! Håller jag mig i tre veckor så är jag bäst helt enkelt, vilka tror på mig? ingen. Haha alla har gett upp hoppet på min rökning, men iallafall, imorgon, måndag, vecka 11, känns bra, våren närmar sig men förjävligt små steg. Sakta men säkert kan man säga. Ny jacka är beställt, ny väska lika så. Så nu jävlar ska jag ta tag i mitt liv! Leva ett bättre liv. Hoppas ni håller tummarna för mig!!!
Dusch nu, sen blir det sista cigaretten!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback