Jag sover i skolan för att orka vara ledig på helgen

Har just kommit in från en prommis med marcus, jone, mathilda, jenny och jessica. Jenny kom hit vid typ två idag, sedan dess har vi hunnit baka tre olika kakor, rökt, druckigt lite vin, haha. Pratat, skrattat, tagit lite kort. Och så. Ska snart gå och duscha och sedan ska jag sova för att imorgon stiga upp vid tio. Börjar jobba klockan tolv till åtta, så ingenting jag ser fram emot så mycket kan jag säga!
Jenny har drivit med allt och alla från min msn. Så jag ber om ursäkt alla för onödiga samtal gott folk!
Nu ska jag duscha sedan sova för jag är trött som fan!
Har även känt mig som en plåster på vissa i helgen, vete fan vad det är, förlåt!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback