Det blev fel jag gjorde bort mig, jag var utom kontroll

Smider planer med klubben bajskorvar. Dom planer lyder följande, vi ska ta vårat pick och pack och dra, dra så långt bort som till flottgrundet imorgon med skotrarna. För att övernatta i våran lilla stuga.
Grilla marshmallows, Tända ljus, Spela spel,  kissa våra namn i snön, pimpla!
Ja, allt möjligt! Så så lyder följande iallafall!

Kvällen har spenderats på kopparstark med en biljard koppar kaffe,
en jättebulle och en massa jävla skratt och prat och rövar(stussar, rumpor, asses, stjärtar, häckar),
 Ja, ni läste rätt! RUMPOR!

Gårdagen var hur trevlig som helst påtal om ingenting.
Adam kom och hämtade mig och Mathilda på skoter, vi rullade vidare i en mörk skog,
vilda snögupp och jonathan som en galen jävla hund tätt framför.
Väl i rävarbacken så åkte vi madrass, eldade, skrattade, pratade.
Med en hel del gamla örjanskolebarn+albin. Grymt trevligt att träffa alla!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback