Beautiful girls

Blev en prommis i solen med bästa Majken & Matti. Som belönades med en glass och en cigarett!
Sedan satt vi och stekte i solen ett tag. Det ryktas även om att det är slutspel i hockey ikväll, bara jag som är sugen på att se det? eller? haha vet fan inte vad som är med mig.
Ska iallafall gå och duscha nu äta middag sen beger jag mig till Jenny from the block.
Så får vi väl se vad som händer där! Roligt kan man hoppas att det blir, eftersom att jag inte har träffat henne på ett bra tag nu..
Men här kommer iallafall lite bilder från i fredags som togs kring tre på natten då alla var hur trötta som helst, kläder hade åkt av, haha sminket fanns inte längre kvar.

Beautiful girls alltso!♥♥♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback