Bara döda fiskar följer strömmen

Kvällen har mestadels spenderas hos johan, med en massa folk, jacuzzi bad, bastande, två filmer, prat chirre, och godis!
Underbart trevligt. Sedan en vända på max, såklart. kax på max. thehe
Näe, nu är klockan tydligen 03.46 och det är dax för att sova tror jag. Visst fan ska man ställa fram en timme det är därför jag kom hem med bussen vid tre men brukar vanligtvis vara hemma två. Jag tror det är så.
Inga bilder har jag heller. Förutom en bild på en onykter pontus med en massa läppstift i ansiktet. Han blev nattens pussoffer. Men den orkar jag inte lägga in i datorn nu.
Jag väntar tills Jessica lägger ut bilderna så jag kan sno dom. hihi
Nu, godnatt! ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback