You are the sunshine that makes my day

Har just kommit hem från stugan, och hunnit sminka mig och klätt mig. Snart hoppas jag att jenny dyker upp. Hon skulle gå. NI LÄSTE RÄTT. GÅÅÅ!
fyfan skulle aldrig falla mig in att gå från  ursviken till hamn, hade tamefan liftat om det var på det viset.
Men.. ikväll står mys på schemat. Får se vad det innebär riktigt.
Gratis sms har jag osså fått.. fyfan så skönt! Känner mig naken utan sms, så jag har i princip kännt mig naken i två veckor. NAKET ALLTSÅ!
Näe, ska hitta tequila som gömmer sig någonstans. ge hon lite mat och sedan ut på en ciggeluring.
Bon voyage(?) - betyder det ens hejdå??? Äh, hejdå!!

det går inte att lägga upp bilder.. fytusan för blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback