I'll never get tired of you

JAG ÄLSKAR ATT VARA SJUK! inte det minsta. Febern höjs och höjs. Och jag känner mig så gott som död.
Snälla gud låt mig bli frisk innan fredag! För på fredag nalkas stadsfesten och sen tältning.
Klarar knappt av att röka utan att bli äcklad. Det är kanske på tiden att lägga ner medans jag kan? Eller ja, får se helt enkelt!
Idag har det varit sol, sol och ännu mera sol. Fytusan så skönt det var. Bad på storgrudet blev det också, som jag tror är källan till min feber. FYFAN. Ligger här och tycker synd om mig själv, knaprar alvedon och dricker litenvis med vatten medans alla anda är på stadsfesten och roar sig. fytusan också.
Ska lägga mig och försöka sova nu till How i met your mother(inget ovanligt kanske).
Kyssar




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback