Loneliness took me for a ride

Denna kväll har bestått av kallholmen med lite folk!
Jag, jenny, mathilda, marcus, markus, robin, samuel, jacke, joakim och micke. Bara ursvikare med andra ord. Eller ska jag säga ÖJare.. 
Jag gick mig på ett försök att bada men det gick inge vidare, imorgon blir nog årets första dopp i det blå. 
Ett par tusen myggbett rikare är jag, och inte du, MOHAHAH. Du klagar nog endå inte. Men endå. 
Mycket trevligt kväll, men förorening av naturen, flygande flaskor, vatten, mossa, stenar, kottar, ursvikare helt enkelt!!!
Ska lägga mig under täcket och be att john blund kikar förbi så jag får sova, ska upp tidigt imorgon, studenten vetni! Men först ska jag ut på en cigge med den okalla vinden!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback