I've made up my mind, I'm ain't waisting no more time

Sitter och väntar på den svarta faran som ska rulla in på gården, haha fan vad jag tigger skjurre!
Näe, idag är det att fara på skolan, lämna igen böcker, och leva livet!
Ska sedan gå på stan med jenny och hitta henne något fint, själv får jag fönstershoppa, det börjar blir tomt på kontot.... GAAH!
Och på onsdag är det sommarlov, kunde inte kännas bättre!
Och onsdagen ska spenderas med klassen och Ksenia! Kommer bli awesome.
Sen på fredag ska jag och jenny fara och kika på studenten och sen blir det fest för hela slanten!(bokstavligt talat, HELA SLANTEN) PEppar tusan, ni anar inte!
Nu ska jag på med dojjorna och sen rullar det vidare mot skolan! todiloo♥


Saknar er pojkar!♥:(



» BECKA

Hitta på något snaaaaaaaaaaart?<3

2011-06-08 // 20:50:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback