Imagine

Har just kommit hem från en mycket trevlig kväll i bröntjärn(?), Det började med att vi for och firrade,
jag skulle visa mina skillz men lyckades inte så bra med det flötet fastnade i en växt och
samme fick sig ett dopp i det blå.
Tillslut fick iallafall samuel en fisk, men lika fort var den i vattnet igen.
Vi spelade lite boll, eller vad man nu vill kalla det. Robin red häst och jag klappade cirka en miljon hästar!
Underbart kul hade jag det! Sen såg vi en film, mös, frös och hade oss.
Vid ett begav vi oss mot stackis, träffade en massa folk, mycket trevligt att vara mitt ute i skogen
med en eld, fem miljarder mygg, men folk som sätter spänning på vardagen, tack ska ni ha!
Tack för ikväll sparrisar, den satt som en snöboll i skrevet!
Nu nalkas sängen, så förbannat skönt att få lägga sig under täcket och bara drömma sig bort.
Näe, det lät för lockande för att vara sant! Godnight sleep tight!


» BECKA

ska vi göra nåt till veckan? :)

2011-06-18 // 12:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback