I took your words and I believed, in everything you said to me..

Sitter hemma och kunde inte haft det tråkigare medans alla andra är ute och roar sig.. UNDERBART!
Väntar också på ett samtal, som jag hoppas kommer någon gång snarast.
Ingen el, inget vatten finns det heller.
Elen kommer till och från, jävla tattarhåla skellefteå..........
Ska dränka mina sorger i en film eller helt enkelt krypa till kojs och sova i 24timmar, det behövs känner jag är tamefan surare än en citron.
Mamma frågade nyss om jag ville spela något jävla frågespel från 1500talet.. nejtack!
Har varken sms eller pengar på mobilen.. det suger! Som pricket över i:et ungefär! Näe, tamefan den satt som en snöboll i skrevet! 
hejdå. 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback