I got way too attached to you

Tjoflöjt(min snyggaste hälsningsfras)
Grillning ikväll som sagt, mysigt var det, myggigt som satan själv dock. Tror tametusan jag har fått ett myggbett på skinkan! Dra på trissor.
På kurjan var det jag, jenny, mathilda, ronja, robin, samme, jakke, marcus, björne, mange, och tim.
Grillmode on och brasan brann som aldrig förr, sen begav vi oss till tim för jacuzzibad och studsmattahoppande, mycket trevligt!
Haha jag måste ju skratta åt mitt humör alltså, pmssssssss kan man säga.
Fyfan vad jag har surat ikväll, vet inte vad som är fel på mig. Och vill fan inte veta heller!!
Ligger och pratar med lite folk men ska fan avrunda och göra en tidig kväll ikväll, imorgon är det floating på G om vädret tillåter.
Nu skall jag skalla kudden!!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback