I get the best feeling in the world when you say hi or just even smile at me because I know, even if its just for a second, that I've crossed your mind.

To the world you are someone, but to someone you are the world.

Ikväll vart det grillning på kallholmsberget med Mathilda, Jenny, ROnja, Robin och Samme. Trevligt värre.
Grillning av Marshmallows i mängder blev det.
Igår var jag ju som sagt hos Jenny, med Mathilda. Vi pratade, såg film, kissade, rökte.
Hade det allmänt trevligt. Sen senare mot kvällen kom Ronka. Vi surrade på och somnade till en Dansk film.
(Mina drömmar var danska den natten). haha jobbigt om jag får säga det själv.
Nu har jag fått order av att se Limitless, så ska göra det. Ska slå läger i sängen och se den filmen.
Måste planera midsommar så gott som möljligt också. Vettetusan vad som händer då.
Eller en glimt av vad som händer vet jag. Men får se vars vindarna blåser helt enkelt. 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback