I care

Sitter här och känner mig hur organiserad som helst. Har vissa perioder som nu,
då jag bara vill städa och organisera allt. Som nu känner jag peppen på att städa min garderob som ser ut som
''hej kom och hjälp mig, men inte en jävel kom''.
Den är fruktansvärd.. Kläderna är inslängda och behöver en rensning som heter duga.
Tror jag slår mig ner på golvet och gör det.
Ikväll har jag varit med MAthilda, vi har legat och pratat, kollat på roliga klipp och rökt.
Sen for vi ut till näsudden för att träffa Erik, där vi satt och pratade ett tag sen begav vi oss ut med båten.
Första gången detta år ute på havet.. kändes hemskt!
Näe, men hade det fruktansvärt trevligt!
Nu ska jag antigen krypa ner brevid tequila som sover på min kudde,
eller städa garderoben medans orken finns här.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback