Husvagn

Sho bre vad händer yao peace bre
Har just kommit hem från Jonathan, där jag, han jessica och marcus satt i hans husvagn och hade det allmänt kuligt! Vi var först på kallholmen, åt popcorn, matade måsar, använde myggmedel, pratade, fiskade, riktigt mysigt var det. Vi träffade Ronja, jenny och robin för en cigge.
Sen drog vi vidare till jones place. Alots of fun. Vi spelade kort. Jag och jessica spöade grabbarna big time.
Vi spelade katt och gris (kasta gris), lyssnade på husvagnshits och annan musik. Tog lite kort och pratatde en massa gojja. 
Och har förbannat ont i min arm alltså, träningsverk efter den där förbannade gräsklipparen, den tar en evighet att få igång så jag stod och drog som en tok tills min lillebror kom ut och fick hjälpa mig. duktigt elin, DUKTIGT!
Ska snart krypa till kojs. Imorgon kommer Mathilda hem, myyyyyyyys. Saknar bruden!♥
Så vi ska säkert hitta på något bus.
Ska lägga mig och mysa med Tequila till How I met your mother!



» BECKA

VAD SÖÖÖÖÖÖÖÖÖT!



Sv: Awesome! Jag ska nog gå på dagarna alla dagar, så säg bara en dag :)

2011-06-26 // 10:14:48

De där är den sötaste katt jag sett!!!! :O

2011-07-03 // 21:46:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback