He's smiling.. I'm melting..

Gash så jobbig dag jag har genomgått idag..
Kanske inte så mycket.
Har legat parkerad hela dagen i sängen, och just såna dagar som idag så önskar jag att jag hade ett liv.
Fytusan, men utvildad är jag mer än någonsin, och inte klagar jag för det inte.
Ska bege mig till jenny med mitt johnsilver pack som jag älskar mer än någonsin just nu. Blir myspys med världens bästa brudar ikväll. Vilket innebär, Ronja, Jenny och Mathilda. MYYYYYYYYYYYYSit♥
Vill bada också, årets första dopp måste ju bli någongång snarast tycker jag ju.
Igår blev det istället för att städa garderoben så la jag mig och såg Trassel, Guud vad jag grät. mehehe..
undebar barnfilm. jag vill också ha hår som lyser när jag sjunger:(
Och idag har jag sett Burlesque, fantastiskt bra film. Om ni inte sett den. SE DEN!!
Näe, nu ska jag rulla vidare SEYAH!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback