Everytime we talk I fall a bit harder

Ikväll har jag varit med Marcus, Jenny, Jessica och Jone.
Vi satt under ett parasoll på en bänk och pratade skit sedan begav vi oss till Irna för att hänga med dom coola. Som fick bli vi. Regnes öste. Men inte hindrade det oss inte. Vi är norrlänningar och inte gjorda av socker.
Mycket trevligt var det iallafall. Och jag hoppas det blir minst lika trevligt imorgon, dock så är allt fortfarande oklart om vad som händer. Dock så vet jag att jag kommer ha det awesome! förhoppningvis.
Nu ska jag lägga mig och se på how I met your mother. Det är underbart bra! Sen ska jag drömma mig bort. 
Klockan är nu 00.00 UPP MED FÖTTERNA"! INTE RÖRA GOLV DÅ FÅR MAN OTUR!!!!! UPP UPP UPP
hejdå
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback