Come and make it all right

Gårdagen var en helt lyckad kväll, Robin, Jenny och Samme rullade in på gården vid sex någongång, så då gled vi runt i robbans volvo, Grattis grabben till körkortet..IGEN!♥
Sen begav vi oss till vildare betesmarker även kallat jenny, där vi spelade knubb, pratade, busade och hade oss!
Efter ett tag kom Marcus, Mathilda, JOne och Jessica förbi, mycket trevligt! Så vi satt och pratade.
Kvällen var på något sett kanon fastän den hade sina skavanker!
Jag sovde med min ängel och vi fick besök av robin och samme sådär på morgonkvisten!
Vi satt och pratade sedan skjutsade Robin hem mig. Nu sitter jag här och ska om några få minuter gå ut på en ciggeluring och ta hundarna en sväng. Sen måste jag sätta på mig ett ansikte så jag ser någorlunda ut iallafall.
 
Denna torsdag firas med hyrfilm och godis med några av jordens bästa människor!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback