When you can look at me and say it, then it's okay

Ikväll nalkas det bio. Med jenny, och förhoppningsvis Mathilda. Det stavas A-W-E-S-O-M-E!

Gårkvällen spenderades men Jenny Mathilda och Patrik. Hur kul som helst hade jag det. Blev mycket snack och lite verkstad. Jodå, vi satt ute och pratade allt mest, sen såg vi en helt värdelös film som jag inte ens mins namnet på. Eller jo, det gör jag visst. Extract. Se den inte! Inte ens i brist på annat! Sen vandrade vi ner till pond, träffade endel människor som var en aning runda under fötterna. Sen gick vi hem till jenny igen och bara hade det mys. Nu ska jag efter att ha legat i sängen sen klockan elva och sett oth så ska jag ta tag i mitt liv och klä på mig.
Hoppas på en toppenkväll ikväll. puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback