What you got boy is hard to find

Har spenderat denna kväll med jenny, som bestod av prat, prat och prat! Kändes som det fanns mycket att prata om, även om inget vettigt kom fram. (som vanligt) Iallafall, så var det grymt trevligt!
Nu ska jag ta mig snusbränna i handen och lägga mig och se på one three hill sen sova, upp före tuppen imorgon som sagt. Kvart över fem står fem alarm på. Måste vara på den säkra sidan!
Är verkligen inte en morgon människa. Verkligenheten passar mig inte så bra som jag trott. Ligger hellre och drar mig till lunchtid. CAPISH! Bara att bita i det sura äpplet gott folk.
Hoppas helgen bjuder på något finfint! Annars får jag göra den finfin!
godernatter! 
 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback