Nevermind i'll find someone like you

Oharre min skapare, visste inte man kunde vara så trött som jag är för tillfället.
Har iallafall tio jobbdagar kvar, nedräkning pågår fortfarande.
Har jobbar typ 5 timmar övertid denna vecka. Så jag får se hur jag gör med dom timmarna om jag får extra eller om jag lägger ut dom och får sluta tidigt någon dag. Ikväll ska jag iallafall vara med JEnny och Mathilda. Får se vad vi hittar på. Se lite film, prata, vara ute och vandra. Det gamla vanliga tror jag.
jaja, Får se vars vindarna blåser. Är öppen för förslag om kvällen, smsa mig!
kyss och kram och klapp i stjärten! (blev många och).


» BECKA

hitta på nåååååååå snaaaart????<3

2011-07-16 // 11:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback