Stadsfestivalen

HAllo
Denna kväll har varit grym, skratt, tårar, onykterhet, nykterhet och 60spänn för buss och mycket mer spännande.
Träffat folk jag aldrig trott jag skulle träffat, kissat osvosvosvv
Dock en grej jag blir galen på! GAAAAAAAHh gör man såhöär?!!???

Detta inlägg skrev en frustrerad jag igårkväll vid halv fyra då jag kom hem. Trots alla skandaler igår så hade jag förbannat kul. Tack för en lyckad kväll. Brände 500 kronor.. PÅVAD. INGENTING. haha aja, detta händer ju bara once in a lifetime. så just go with it.
Denna dag är inte en kry dag känner jag. Febern är dock borta men nu har huvudvärken blivit värre. Och öroninflamation har smygit sig på mig. Tummen upp! Näe vänta, TVÅ TUMMAR UPP!
Åkt karusell med brudarna - CHECK
Åkt karusell med randoms - CHECK
Åkt gratis karusell - CHECK
Pussas i en karusell - CHECK
Åkt samma karusell mer än fem gånger - CHECK
Åkt karusell i regnet - CHECK

Det regnar ute och idag ska jag nog ligga hemma och krya till litegrann tror jag! orkar inte vara sjuk någe mer, börjar jobba på dryga en vecka. Känner jag pepp? haha NEJ!
Näe, ska lägga mig i sängen där jag trivs som bäst och fundera vidare.  



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback