I really thought you were more then that

Halloj, håller nu på att packa men tog en liten paus i allt packade för att.. vet inte låtsas skriva ett vettigt inlägg. Det ser vi ju hur det redan går. Snart beger jag mig mot vildare betesmarker iallafall med Mathilda. Även kallat byske. Jessica och Jone kommer dit ikväll. Så vete tusan vad vi kommer hitta på. Något roligt blir det säkert. Och inte alls peppar jag att vara utan fejjan i flera dagar. Känns tungt alltså. haha näe, skämt och sido. Jag överlever. Och kommer som sagt känna mig som en människa igen. förhoppningsvis. Näe, ska fortsätta packa och tjollra på. Men finns på mobilen i veckan! Kyss och kram och klapp i stjärten! 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback