denna bild får mig att le

Känner att bloggningen inte har varit prio ett dessa dagar.. eller ska jag säga veckor!
Iallafall, så har jag jobbat och tjänat pengar, har varit helt slut i veckan och fredagen drog vi ut och krökade på trästocks vilket inte slutade så bra för mig. Mor och far min kom och hämtade mig halvt däckad inne i stan under fredagsnatten, men så mycket som jag kommer ihåg så var det grymt iallafall! Och tack jenny för att du tog hand om mig(som vanligt♥) Lördagen mådde jag skit rent utsagt. Första gången jag varit bakfull. Jag mådde som jag förtjänade helt enkelt!
Och nu söndag har jag varit i stugan och hängt. Inte mycket till rörelse må jag säga.
Nu ska ajg lägga mig och se på oth sen sova, upp kvart över fem imorgon! Det klirrar skönt i kassan!


» jenny

du vet att jag alltid kommer ta hand om dej, även om du inte gillar de!<3

jag älskar dej!

2011-07-25 // 01:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback