burned

Hajhå/ en solbränd elin!
Har legat ute i princip hela dagen från elva till fyra, mallig att jag aldrig bränner mig. Jo tjena lena mittbena.
Och en liten nap i solen från två till tre. Bränd på låren, armarna, ansiktet och axlarna. HEJ RÄKA!
Tur jag börjar jobba imorgon så alla slipper se mitt gorgeous face. men joda, jag börjar jobba imorgon och tre veckor framåt. det luktar pengar. Nog är kommunen snål med bara 57kr timmen eller vad dom nu pröjsar på:(
Bryt ihop och gå vidare elin. 
Nu ska jag lägga mig i badet och bara va. Scrub, rakhyvel och skum följer med. Sen blir det en tidig kväll. 
Har även köpt mig en dosa snus för att inte springa ut och röka hela tiden på jobbet. he-he. 
Näe, nu ska jag kila vidare. pussen



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback