Torsdag?

Är det torsdag idag? Eller vafan är det för dag? Jag får panik? Jag orkar inte leta reda på min mobil i denna hög av täcken och kuddar. Så det får vara. Jag får leva i min ovishet!
Fast Alexander berättade just att det var torsdag idag. Och om det är torsdag idag så betyder det att skolan börjar om på tisdag, alltså om fem dagar..
Jag längtar faktist till skolan! Till alla söta små Thorenare!♥
Och om det är torsdag betyder det också att det är fredag imorgon och fredag betyder schtaaan med alla dessa partypinglor! Eller ja, jag får hoppas att min feber taggar ner litegrann så att jag orkar över huvud taget. Fast jag skiter fan i om jag har feber imorgon, det får fan vara, har varit sängliggandes i 3dagar nu, JAG ORKAR INTE MER! såå.. nöden har ingen lag i det läget!
Jag vet att det är dåligt att blanda medecin och alkohol, men är det farligt med alvedon och alkohol? Är alvedonen så stark att det gör någonting?





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback