KäRLEK MED LITET Ä

Efter som att Elin nästan aldrig bloggar. Eller okei, jo hon har varit ganska duktig ett tag. En applåd till henne!
Men jag tänkte skriva några enstaka rader, kanske slänga upp någon bild. Låter inte de som en toppen bra idé?
Elin är en otroligt fin vän. Hon ställer upp i alla väder. Hon lyssnar alltid på mitt meningslösa tjoller.
Mina (i mina ögon) problem. Skrattar åt mina extremt dåliga & snuskiga skämt. För hon har lika dålig humor som mej.  (Kanske lite sämre?) Visst, vi har haft våra små bråk. Men vi har alltid "hittat tillbaka" till varandra.
Det är Elin som har torkat mina tårar när de har varit som jobbigast. De är hon som har skrattat med mej & inte åt mej. De är hon som alla borde ha som vän♥
Jag är så otroligt glad att jag har Elin som vän - Bästa vän.
Utan Elin, Marcus, Jonathan & Mathilda vet jag liksom inte vad jag hade gjort.
Jag vet liksom inte hur jag ska säga detta på ett annat sätt än; JAG ÄLSKAR DEJ VÄNNEN! ♥




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback