Träningsvärk(Y)

Sitter ute i träningsrummet och försöker vara duktig, Tränade ju igår och fick träningsvärk i bröstmusklerna, ryggmusklerna, axlarna och låren. Pappa ba; Träna bort träningsvärken bara! Snabbt och enkelt! Tror ni inte fan jag har tränat i typ en timme nu och känner ju att imorgon kommer jag inte kunna röra mig. Tur att jag är ledig imorgon då så jag kan ligga i sängen hela dagen! Men ska nog träna på kvällen ändååå!
Att springa på Löpband till låten Meet me halfway - Black eyes peas är helt underbart! Man glömmer bort tid och rum alltså! Och pumpa på bänkpress och hantlar till låten Sex on fire - Kings of Leon och Were is the love - Black eyes peas!LOVE.
Black eyes peas har riktigt träningsvänliga låtar!
Men nu ska jag träna skiten ur mig. Sedan äta ett äpple och sedan duscha!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback