sliten krigare på ingång

Ska gå och duscha nu och sedan beger jag mig till mathilda med mina dragna kompisar. Gårdagen blev olyckad fast endå lyckad i slutet! Det är inte lätt när det är svårt! 
Vi träffade en helskön dude i centrum som bjöd på cigaretter, öl och minttu! Dock så var han en aning rund under fötterna. Sedan gick vi runt lite på stan, käkade på frasses, träffade en massa folk och vips var klockan elva. Så då gick vi till Jessica och umgicks lite. Trevligt måste man säga att det var. Jag tog lite bilder. Fast det var i bussen på väg hem(glömde bort under hela kvällen att jag hade kamera) dom blev lite flummiga dock. Så dom visas ej.
Innan vi lämnade bussen så var fönsterna täkta med röda pussmunnar. Sedan tog vi oss vidare till Majcus över en fett halkig blåbro. 
Flummit inlägg kände jag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback