Love you babes

Mina små små änglar, sockerärtor, solroser, power puff pinglor,
 sockerbitar, babes, honeys, de tre musketörerna,
knatte, fnatte och blatte,
 cornflakes, blubbs, ålar, vannilafaces, sockertoppar.
JAG ÄLSKAR ER! om ni inte redan visste det,
 såklart! Hur många gånger har vi inte bråkat,
tjaffsat, glidit ifrån varandra
men endå alltid hittat tillbaka till varandra.
Ni förstår verkligen inte hur mycket ni betyder för mig,
så mycket så att det gör ont, det går inte att beskriva ens,
Åh.. man vill bara krama om er era små
gulliga prickar! Jag är väldigt glad idag och bara måste bekänna
hur mycket jag verkligen älskar er!
Av alla dessa år så försvinner ni aldrig från
mitt stora älskevärda hjärta!
Så.. nu är ni fast! Nu får ni dras med mig i alla dessa år,
Ända till graven! mehehe
JAG ÄLSKAR ER!♥



» Jenny

näemen lilla älskade vän!♥

jag älskar dej av hela mitt röda hjärta å lite till♥

jag kan inte finna några tillräckligt vackra ord som beskriver min kärlek till dej♥

jag vet att jag säger det allt för sällan. men jag älskar dej vännen, har alltid gjort och kommer alltid att göra!♥

jag kommer alltid finnas där för dej, vad som än händer!♥ Glöm inte det!!♥

2011-01-20 // 15:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback