Gott nytt år!♥♥♥♥♥♥♥♥♥

Börjar det nya året med att lukta spya, sprit och rök, kan det blir en bättre start på året?
Don't think so!
Började med en trevligt tre-rätters och grannarna Eklund som varje år i typ 5år nu. Sedan drog jag, marcus, jone och mathilda upp till stan. Där vi landade på en fest hos Hero, med hans sju kompisar! Om en kille har eld, är det någon sorts raggningsreplik? Så fort jag tog fram en cigarett så var det fem stycken där med en tändare som skulle tända min cigarett. Aja, jag tackar och bockar iallafall! 
Efter ett tag och tre glas smirnoff, mötte vi upp Emelie och Johanna, för en liten guide efter deras fest där dom var. Så vi sa hejdå till grabbarna bruse och följde till deras fest vid Kaplankiosken. Tills allt spårade med Spya. Yepp.. Någon spydde i trappuppgången och någon var tvungen att torka... Så... vi drog vidare mot vildare betesmarker, och jag for hem för jag orkade inte vara ute i två timmar och frysa häcken av mig då Norran och Skellefteåkraft skulle smälla raketer nere på staden, så som sagt, jag for hem och hann just precis i tid till att ringa in det nya året med the familia och grannarna! Och inte mår jag dåligt för det. Hade endå en hyffsad trevlig kväll, så tack alla som gjorde min nyårsdag till en dag att minnas!
Och jag måste nu önska alla ett riktigt gott nytt år!♥
Jag saknar dessutom min pojke!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback