Dag 6 - Mina syskon

Idag ska jag skriva lite om mina syskon..
Jag har 5 syskon.
Emelie, Maria, Jesper, Magnus och Morgan.
Emelie, Maria, Magnus och Morgan är mina riktiga syskon och Jesper är mitt halvsyskon på pappas sida. 
Emelie är 18, snart 19 bast. Bor i Skellefteå i en två med sin pojkvän. Plugger på buisness programmet på Thorén och tar studenten i år.
Maria är född -97, så då måste hon vara.. 13år snart 14. Hon går då i sjuan på Örjanskolan här i Skelleftehamn.  
Jesper är född -96 tror jag, han fyller år den 23:e december, han bor hos sin mamma i Norsjö. Det är i princip allt jag vet om han! Jag träffar han en gång om året.. typ. Tragiskt, men sant.
Magnus är född -98, går sexan på örjanskolan och lever det stadiet då han måste skrika och svära åt allt och alla. Okej, vilket han då har gjort i tre år nu...
Morgan är en nollnolla, går lågstadiet och kan inte säga R.
Det är allt om mina små bönor ni behöver veta.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback