Dag 3 - mina föräldrar

Mina päron..

Min mor Anneli Andersson, är en väldigt generös, givmild kvinna i sina unga dar!
På 36år, hon fick sitt första barn då hon var 17 bast! Min mor har gått igenom mycket i sina dagar, men är en riktig överlevare med ett humör som heter duga och helt enkelt världsbäst! Hon jobbar inom skellefteåkommun just nu på ett ålderdomshem där hon trivs kanon! Min mor tar alltid sig själv i andra hand!
Vilket jag blir galen på, Visst nog är det väl generöst, men hon ska alltid se till så att alla andra har det bättre än hon själv!
Min mamma älskar små barn, hon skulle kunna offra livet för en random liten knådis. När hon ser en liten bebis strålar hon upp som en stjärna i vintermörkret.. bokstavligen!
Min mamma är en hobbyneger och lägger ut 30 kr per år på smink! Och det räcker till två lypsyl!

Min far Ricard Andersson, en busig gråhårig man på 39 år!
Gillar att läsa stora, tjocka, gamla, tråkigt böcker från före han föddes, Hans humor är helt sämst med han tror dock att den är bäst av allas. Han tror också att han är afrikas negerkung, vilket man måste påminna han om varje dag att han inte är. Han tror också att hans sångröst är vacker som fås, men så är det inte alltså. Att blir väckt av hans stämma är inte en rekomendation! Han ligger i soffan halva dagarna, mest för att han inte kan röra sig pågrund av hans medecin. Men om han kunde skulle han springa broarna runt!
Pappa är egen företagare, men är just nu sjukskriven.
Han är väldigt duktig på att laga mat med för att inte glömma!

Fick ni nu en liten inblick på mina paranteser nudå? Hoppas det, för detta inlägg skrev jag på typ tre sekunder! Måste kila nu, hooj!


» jenny

dina päron är kung! :$

älskar rickards fina sångröst, speciellt på morgonen. hans meningsfulla texter..mmm lovely! ;)

2011-01-04 // 23:01:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback