Dag 1 - Om mig

Jadu, mitt fullständiga namn är Elin Anneli Andersson.
Anneli efter min kära moder och Elin.. bara för att.. haha..
Föddes i Sverige på Skellefte BB, svensk mor och svensk far! Pappa tror dock att han är Afrikas negerkung! en MIB(men in black) helt enkelt som han kallar sig själv...
Jag bor i den lilla hålan Skelleftehamn 208, i en gul villa i ett mycket trevligt område med min familj som består av min Mamma, Pappa och fyra syskon, dock så har jag en syster som har flyttat hemifrån så i den gula villan är det jag, mina föräldrar och tre syskon! Och för att inte förglömma mina två små vippethundar Enya och Bella! Och två katter, Tusselito och Stumpan! Dom tillhör ju också familjen, såklart! I Skelleftehamn trivs jag som allra bäst! Man kan nästan tro att det är värsta inavel här borta i hooden! Så som alla ser ut! Men skoja, här i skelleftehamn är alla så fagra så! Älskar folket! P-12orna springer ut och in genom ica och köper cola på glasflaskor, Alla väggar är grafitti målade av uttråkade ungdommar! Skräpet pryder marken mer än vad löven pryder träden! Du finnes inget vackare! En liten turisthåla helt enkelt! Slår vad om att alla till och med dom i Skellefteå längtar efter lov så dom kan ta första 208buss till hamn, bara för att få status och få andas in den fina atmosfären som du finner här!
Nu spårar jag!
Jag är en väldigt enkelt, stilren (kan man väl säga) brud på 16 vårar och i snart 17! Jag vill fylla arton så jag kan köpa mina egna cigg och leva livet helt enkelt! Men så kul får vi inte ha än inte..
Jag älskar att skratta! Med eller åt dig, spelar ingen roll, jag skrattar alltid! Jag blir svårt sur, eller förbannad! Nog kan jag irritera mig på saker och folk, men har svårt att visa att jag är sur! Jag har även svårt för att uttrycka mina känslor. Mina underbara vänner betyder allt för mig!
Jag har valt att plugga mer inom omvårdnads och det gör jag på Yrkesgymnasiet med världens härligaste och mysigaste klass med nio damer och en herre! Jag gillar ämnet Svenska och är väldigt oeffektiv i skolan!
Och nu när det nya året kommit som en smygande fis så hade jag tänkt börja ta hand om mig själv! Sluta röka, Börja träna, Äta sundare, INTE bita på naglarna! Ja, ni vet, lite småtjafs hit och dit!
Jag är grymt nyfiken och lägegr alltid näsan i blöt! Dock så är jag inte jude!
Jag älskar att fira högtider, och festa gärnet är jag bäst på!

Så.. En liten sammanfattning, Jag heter Elin, Jag bor i Skelleftehamn, Jag gillar svenska och älskar mina vänner!  
Men det man inte vet om sig själv vet alla andra! Det får man leva med i denna lilla inavelhamnen!♥♥♥♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback