2010/2011

Har 2010 varit bra?
2010 har varit toppen!
Höll du några utav dina nyårslöften?
Jag tror fasen att jag inte hade några nyårslöften i år. 
Tror du 2011 kommer bli lika bra?

2011 kommer bli underbart tror jag!
Har du förlorat någon kompis detta år?
Det kan man nog säga, ja.
Vad spenderade du mest pengar på?
CIGARETTER! och kläder!
Finns det någonting du ångrar med 2010?
Det är klart, det finns många grejer jag ångrar, men allting händer för en mening, ellerhur?!
Blev du kär i år?
ja
De bästa nya människorna du träffade?
2010 lärde jag känna Marcus och Jonathan på riktigt! Och jag ångrar inte en sekund utav det! Dom är awesome!
Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Jag har levt på nya saker this year!
Dog någon som stod dig nära?
nej
Vilka länder besökte du?
None
Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Bättre kontakt med 9B!!!!!!!
Vad var din största framgång 2010?
vet inte.
Fick du sparken under 2010?
inte från ett jobb direkt, men en spark har jag nog fått!
Största misstaget?
vars ska jag börja..
Har du varit sjuk eller skadat dig?
Jag är alltid förkyld, men hunnit operera blindtarmen har jag gjort detta år med.
Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Mina nära och kära gör mig alltid glad! Säger det för sällan, men tack och jag älskar er! 
Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om år 2010?
Love the way you lie
Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag har nog varit glad och legat på topp, mer än någonson detta år!
Hur tillbringade du julen?
Men min familj.
Favoritprogram på TV?
Desperate housewife, Greys anatomi och cougar town.
Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
hata är en starkt ord
Bästa boken du läste i år?
Jag tror fan inte jag har läst några böcker i år.
Största musikaliska upptäckten?
hm.. vet inte.
Något du önskade dig och fick?
Beyonces parfym, en eye definer och en massa småskit, tack!
Något du önskade dig men inte fick?
näe.
Årets bästa film?
Knight and day
Vad gjorde du på din födelsedag 2010?
Umgicks med lite folk och hade det allmänt mysigt!
Finns det någonting som skulle ha gjort ditt år ännu bättre?
det tror jag deffinetivt!
Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Jadu, mig själv? Men vet inte riktigt, mörkta färger, aja, vet inte, mig själv helt enkelt!!
Vad fick dig att må bra?
Min familj, mina vänner, min pojkvän!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback