When people turn around from you, you should know that its all your fault!

Så underbart löjligt!

Ska göra mig klar för att ta 14.10 bussen till ursviken där jag ska jobba från 15.00 till 20.00. Jag orkar inte!
Känner för att ligga under mitt varma täcke heeeeeela dagen och skratta åt alla andra som är på skolan!
Jag känner mig elak idag.. ni får ursäkta mig.
Nu ska jag dra en borste genom håret och sedan gå ut och gå en sväng med hundarna.

Fredagen känns som en spännande dag förresten. Först ska jag till skolan klockan tio, träffa awesome folk! Efter skolan waynes med ännu mer awesome folk. Sen på kvällen ska jag äta middag på tatung med awesome folk! Sedan vandra vidare till troligtvis Emilia, där det kommer vara fullt med awesome folk! Gaah.. En awesomefredag helt enkelt!  
Kyss och kram och klapp i stjärten!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback